2011. május 11., szerda

De jó, hogy wannak barátaim!

A fél kilences busszal kellett wolna mennem, de sikeresen nyolckor keltem fel:$$ A lényeg h időben beértem^^Tök sokat röhögtünk ma...:D Angolon wéégre négyesre felelteem^-^Ááááá!:DD
Tamajámmal bementünk wéécére, mert megcsináltam a hajam...és mire kijöttem, ott állt a Ricsii^^Áááá:DD mindig tudja, hogy mikor kell jönni*-*
Tesi után Sári leöntött wízzel, úgyhogy az "egyenes" (nemwolt ifőm reggel ezért csak átwasaltam...de nemlett rossz:$$) hajnak=// de jólesett, mert izzadt wtam:PP Hát nagyjából ennyi...=)) Páá.♥

Napi idézet: "Azt mondod az életed, walahol elweszett, találd meg, és utána elteszed WÁRJ! Ugye nem fáj?"
                                                                             Király L. Norbi: Walahol elweszett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése