2011. május 21., szombat

Életosszeomlás...

Mostanában minden szar...=/ Nemtudok egy bizonyos wkitől elszakadni, pedig elkéne...Pénteken is magyaróra előtt pontosan miatta omlottam össze...ketten is wígasztaltak, mert padlón woltam.Bewallom, sírtam (igen, gyerekek...én is tudok sírni...). Szerencsére wan egy Bátyám^^ és wan egy barátossném - alias Tamajaa - Úgy érzem, hogy semmi nem jön össze. Nemsokára írok egy apró sztorit, amiből majd megértitek, mit érzek.
Tnap woltunk Szauwal és Tamajáwal (na meg Etáwal és anyuwal) a Büszkeség és balítélet című darabot, iskolaiszínpadon. Játszott benne az Apukáám iis^^(Máttéé). Jó wolt. Szau jött a pingwineiwel meg a Bartátok Közttel.:DD
Ma lennt woltam érden...Nagyon jó wolt...a legjobb az, h találkozhattam a Bátyámmal, és kisírtam neki az összes bánatom. Annyira szereteem.:$$♥ Meg összefutottunk LoOnĐáwal, wele is woltam egy "keweset". Aztán hazajöttem...még anyuwal elmentünk sétálni, most meg itt ülök és írok nektek.:D

Napi idézet: " Ha ez élet iskola, akkor ez az érző ember jegye."
                                                                         Children of Distance: Ha sírsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése