2011. július 27., szerda

Barátokért mindent.

Ma wégre találkoztam Tamarámmal.♥ Már nagyon hiányzott. Kaptam tőle egy jó kis fülbewalót^^ Tudja, hogy páratlanul hordom őket, mégis megwette.:D Nagyon tetszenek. Mindent kibeszéltünk, jól eltöltöttük az időnket. De szeretem ezt a csajt.♥
Csilláwal itt beszélgetünk, és odáig jutottunk, hogy ő összejön Justin Bieberrel és amikor már járnak, wagy csak hawerok (ki tudja) összehoznak nekem egy talit A6-al*_____* (Andy Sixx♥). Úúristen tökre beleéltem magam...xD Dehár ki ne akarna találkozni wele?!
  
Egyszerűen imádoom! És annyira szép szeme wan, és olyan jó hangjaaa!♥♥*_______* Odáig wagyok érte!!:$$
Ez a leges legjobb számuk! Meg a Knives and Pens és a God Bless You. Meg mindegyiik!!♥

Na, mára ennyi. Emésszétek meg a gondolatot: Andy Sixx az enyéém!♥:DD  Páá.<3

Napi idézet: "Hello,hello,hello, nekem még mindig fáj, Hello,hello,hello, szíwem még wisszawár."
                                                                Sajáát:$$ (dalrészlet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése