2011. július 25., hétfő

Mozgalmas az éélet.

Tegnap már nem volt erőm írni, így a legutolsó bejegyzésem idézetét és a tegnapit is megkapjátok a maiwal együtt.:D
Tegnap Csilláwal mentünk a Campiba. Csináltunk egy csomó képet.:D Egy közülük a fenti is^^ Kaptam tőle két nyakláncot és egy óriási biztosítótűt*.*
Huzatot kapott a gerincem és ennél fogwa úgy fáj a nyakam, hogy az nemigaz. Forgatni sem tudom a fejem.:S
Ma wan kerek két éwes, hogy elwesztettük Michael Jacksont. Facebookon írtam is neki, de ide is leírom:

Drága, Michael Jackson! Az égbe írok neked, a földről. Már két éve élünk nélküled, a dalaidat hallgatva, rád emlékezve. Szívünkben örökké élni fogsz, és halhatatlan maradsz. Nyugodj tovább békében! Egy hűséges rajongó.♥

Hát, nem tudok mást mondani. Páá.<3

Szombati idézet"Megcsókoltad a gonoszság ajkait..."
                                                                              Andy Sixx (BlackVeilBrides)
Tegnapi idézet: "A barátság az a kötél, ami segít átmászni az élet sziklás szakadékát. "

                                                                                                           Saját:$$
Mai idézet: "Élni kell, ezt én is tudom, Élni kell, én így búcsúzom. Élni kell, hát élj boldogan, Élek én is, de nélküled hogyan? "
                                                                             Ismeretlen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése