2011. augusztus 15., hétfő

FamilyParty^-^

Ma átjött az egész család. Bence is meg Gréti is akkorát nőtt! Csak néztem. Dettiék nem rég jöttek haza Párizsból, és Gréti kapott egy aranyos hercegnő ruhát DisneyLand-ből. Nekem meg hoztak egy kis Bambi figurát, meg két pólót. Nagyon jók! Adrienntől pedig kaptam egy biciklilánból összeeszkábált gatyaláncot. Annyira tetszeneek^^ És átjött Pistii*___*Annyira szeretem!♥A 00:25-ös busszal ment haza^^
Facebookon 78-an írtak.:D És én mindenkinek külön válaszoltam.:DD

Napi idézet: ~Kést szúrunk a Föld szívébe, Sa javulást várunk, Nem fog soha csodát tenni, ha az útjába állunk. Ő sír és tombol, És mi észre se vesszük, Mert csak azzal vagyunk elfoglalva, Hogy a becsvágyat nőveljük. Ez nem volt soha jó, nem is lesz az, Tegyünk hát ellene, mert Földünk szétszakad.~
                                                                                                                     Saját:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése