2011. augusztus 5., péntek

Félelem...=/

Most beszéltem Pistiivel.♥ Olyan furcsa volt a hangja, amúgy is eléggé félek, de most ezt még meg is erősítette. Nem találkozunk olyan sokszor, de ha még ennyit sem fogjuk látni egymást, akkor vajon mi lesz. Nem akarom őt elveszíteni! Nagyon szeretem!♥ És nem tehetek róla, lehet, hogy hülyeség, de én akkor is félek.=/
Ma reggel megnéztem a Szilajt. Úgy szeretem azt a mesét. Azon nőttem fel.:) Olyan szép...Kiskoromban mindig azt játszottam, hogy én vagyok Szilaj és négykézláb mászkáltam a lakásban.:PP Kicsi voltam még, na:$$
Páá.♥

Napi idézet: "Félek nagyon, mi lesz majd velünk, Ha nem húz már egymás felé a szívünk. Nem látjuk egymást nagyon gyakran, Szemem véres könnye a lelkemen koppan. Nem tudom mi lesz, de egyet tudnod kell, Míg élek, én sosem felejtelek el.♥"
                                                                                                                  Saját:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése