2011. augusztus 1., hétfő

Szombaat.:D

Szombat egy kritikus nap volt! Persze jó értelemben.:D Marcsival, akit olyan ritkán látok, elmentünk a Camponába. Én késtem fél órát, mire odaértem, a barátosném sehol nem volt. Mondom oké, biztos hazament, azért várpk egy kicsit. Aztán kiderült, hogy ott volt, csak mászkált, mert nem bírt várni, felhívni meg nem tudott. Szóval, végül megtaláltuk egymást. Ő majdnem hátraesett a mozgólépcsőn. :DD Aztán még sok más hülyeséget csináltunk. Például a Mekiben a sajtburger csomagolásából, hajtogattam egy repülőt, (az ötletet Macsektól loptam, még Érden csinálta ezt) és elneveztem Sajtmeghajtású Repülőgépnek. :"D
Tegnap, hazamentek a nővéremék. Túl csendes lett a ház. Persze, kicsit csend van, meg minden, de akkor is...sok időbe fog telni, amíg visszaállunk.
Ma megtudtam, (és nem akarom elhinni, mert az nem leheet) hogy a drágán szeretett, mindennél jobban kívánt Andy Sixx - remélem senkit sem kell emlékeztetnem, de úgy is csatolok képet - MELEG!:| :"( De én nem akarom elhinni! Az egyszerűen nem lehetséges!
Hát, én ennyi voltam. Majd még írok, a fejleményekről. Páá.♥

Napi idézet: "Ordítunk, kiabálunk, mi vagyunk az elesett angyalok! Azok, akik egyedül énekelnek, nincs igény, hogy érezzék ezt a bánatot! Ordítunk, kiabálunk, whoa, mi vagyunk, az elesett angyalok!"
                                                                                                    Black Veil Brides: Fallen Angels

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése