2011. augusztus 13., szombat

Szülinaap^^

Hát, gyerekek ma van a szülinapom!:D Anyával reggel elmentünk, és kilövettük a fülemeet^-^Kaptam egy Nagy Ferós sálat, meg három pólót. Aztán délután eljött értem apa, és kaptam tőle két gatyát, egy övet meg elvitt a Mekibe^^Meg Facebookon jön a rengeteg értesítő>.< Már 74-en írtak. Holnap átjön az egész bagázs. Itt lesznek: Anyu, Apu, Detti, Peti, Gréti, Adrienn, Bence, Gábor (még nem biztos). És ez csak a család. Jön Pisti iis.♥ Ja, és ma átjött Tamajaa*___* Kaptam tőle csokit meg egy nagyon jó karkötőőt^^Hát, ennyi.
Páá.♥


Napi idézet: ~ Olyan szinten vagyok zenefanotikus, hogy még az idegszálaim is kottázva vannak. ~
                                                                                                                     Sajáát:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése