2011. augusztus 16., kedd

Telnek a napok.:/

Egyre közelebb van a pótvizsga. 24-e. És én egyre jobban félek. Tudom, hogy sikerülni fog, és át fogok menni, de akkor is félek. Tegnap beszélgettem Csöpiveel. Szegény nagyon kivan. Ő most éli át, amit én két éve. Elmeséltem neki az egész történetemet, az elejétől kezdve egészen mostanáig. Majd ide is le fogom írni, csak most nincs sok időm. Most is itt ülök, írok meg beszélgetek a többiekkel meg minden és FankaDelit hallgatok. Aztán meg háromra mennem kell magántanárhoz...:/ Az meg elég durva, hogy két éve problémáim vannak a százalékokkal. Erre tegnap a két év tananyaga, két perc alatt lett teljesen világos és csak egy rohadt háromszög kellett hozzá. Mindenki tökre megbonyolított mindent és teljesen belezavarodtam. Erre jön ez a tanár, és két évet két perc alatt sűrít bele érthetően a fejembe. Ez mi?!:"DD
Tegnap voltam fodrásznál. Jó lett nagyon, csak itt elöl a frufrum lehet kicsit hosszabb.=/  De majd megnő.:DD

Napi idézet: ~ Aki nem dolgozik, az ne is egyék. Ébredj város, retteg a vidék. Be lettünk oltva a halál tervével, de holnapután, ki lesz ki letérdel. ~
                                                                                                        FankaDeli - Holnapután

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése