2011. augusztus 9., kedd

Tervek.

Mostanában elkezdtem tervezgetni az életemet. Mit szeretnék csinálni, hogy szeretnék kinézni, stb. Hogy miért? Mert jólesik. Bár a nagy tevekből úgyse lesz semmi, csak a kis apróságokból. Meg szeretném célozni a zeneipart. Anya azt mondja, hogy ha ezt választom, akkor b***om el az életemet. Persze én nem így gondolom, majd meglátjuk, hogy alakul. Ha végre megnő a hajam, ilyenre szeretném megcsinálni:

Feketére szeretném festetni, és a jobb oldalon az első hosszú tincsbe, vízszintes pink csíkokat szeretnék festetni. Tudom, elég hülyén hangzik, mivel én nem ez a fajta csaj vagyok, de meg szeretnék változni. Be szeretnék szerezni piros, rózsaszín, fekete, fehér és kék csőnacit, dögcédulát meg pár kiegészítőt. Meg gyűjtöm a szegecses öveket. Mondom, meg szeretnék változni...:$$ Hát, ennyit a tervekről. És egy új plüssnyuszit is szeretnéék.:$$ Tök édi nem?:D
Napi idézet: ~ Egy ismeretlen arc néz rám a tükörben, Nem az vagyok már, mint aki régen. ~
                                                    Saját:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése