2011. szeptember 27., kedd

Azok a boldog szép napok...

Hello!:D
Elhatároztam, hogy rászokok a normális írásra.
Péntek: Edzés előtt bejött Balázs. Csak beszéltünk pár szót, de rohannom kellett. Edzés után a buszmegállóban találkoztam Tamarával és d.-vel. Felhívtam Pistit, mert úgy volt, hogy tudunk találkozni. Hát, nem tudtunk, ez tök jó kis hangulatot adott. Végül eljöttünk Barossra, feldobtam a cuccom, és mentünk le. Ott volt a Borfesztiválos ötösünk (Aurél, Balázs, Tamara, d., meg én), és még pár ember. Aztán amikor Tamara már nem volt ott, és a csapatnak haza kellett mennie, én feljöttem. Tanultam egy keveset, ettem, közben hazajött anyu. Felmentem facebookra, és látom, hogy jött Pistitől egy üzenet. Szakított velem, mert kevés ideje volt, és nem tudtunk találkozni. Eléggé kiborultam. Magamba véstem körzővel ezt: </3
Szombat: Lementünk Dunakeszire szüretelni. Nem volt semmi érdekes. Keresztmamám azt mondta, hogy ha kész lesz a bor, kapok belőle.:DD
Vasárnap: Egész nap izomlázas combbal hegyet másztam, így még nagyobb lett a fájdalom.
Aztán már csak suli. Tegnap bejött Ricsi.:DD Na, ennyi. Majd még jelentkezem. Páá.♥

Napi idézet: ~ Összetörtél, meggyötörtél, Nem érdekelt, hogy fáj. De én nem az az ember vagyok, Ki a bajok elé kiáll. Átsírom az éjszakákat, Vörösödik a szemem, Körzőhegytől lenyomatos már az egész kezem. ~ Csubi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése