2011. szeptember 22., csütörtök

=//

Bocsi, nem volt időm írni. Szóval..nem történt túl sok minden. Lacival nem tudtam találkozni.=( Nem ért rá. Egy bizonyos emberrel (akit ugye nem nevezek nevén) akivel tavaly utáltuk egymást tök jól elvagyunk, míg egy másik emberrel akivel imádtuk egymást, most szóba sem állok. Nos, ennyi.
Pistii már nagyon hiányziik.=( Remélem nemsokára tudunk találkozni. Már nagyon régen nem láttam, és majdnem minden este sírok miatta.:$ És nem szégyenkezem. Engem így kell elfogadni. Érzékeny vagyok és kész. Ennyi jutott mára, majd még jelentkezem. Páá.♥

Napi idézet: ~ Úgy jó nekem ha elmegyek, nem gyötröm tovább a lelkemet, úgy jó nekem ha itt hagyom az összes régi bánatom. ~
                                                                                                                  Caramel - Mennem kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése