2011. szeptember 11., vasárnap

Napok összesítése:DD

Mostanában nem történt semmi érdekes, így egy összesítést csináltam. Elkezdődött a suli, első hétvége egyből Borfesztiváál*-* Tamajával, D.vel, Balázzsal meg Auréllel. Nagy arcok.:D Tamaja akaliban ismerkedett meg velük, tíz napig együtt lógtak. Kár, hogy kihagytam.:( A lényeg, hogy én ebben a két napban nagyon megszerettem őkeet.:)) Borfeszt is nagyon jó volt, utána ottaludtam Tamajánál. Visszanéztük az X-faktort, best alap, hogy a Rocktenors! Aztán kibékültem egy olyan emberrel, (akit nem nevezek nevén) aki miatt éjszakákat sírtam végig, és hol utáltam, hol nem...:$ De most tiszta lappal kezdtünk és kezdenek jóra fordulni a dolgok. Tegnap voltam IHM (Irigy Hónalj Mirigy) koncerten, aztán jöttem le Érdre és ittaludtam Evinéél. Most is innen írok.:PP A fél egyes vonattal megyek haza. Közben találkozok apummal, meg Lacival is kéne, de kevés az idő...:S És nem tudom, hogy legyen. Na, mára legyen elég ennyi. Páá.<3

Napi idézet: ~ Szerettem én őt valaha? Vagy csak a fájdalmat szerettem, hogy pont azt akartam, akit sohasem kaphatok meg? ~ 
                                                                                                                       Ismeretlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése