2011. október 3., hétfő

Életem legjobb hétvégéje!

Hétvégén, Tamarával elmentünk a Hangfoglalásra! Szombaton 15:45-re értünk oda, mivel még átszaladtunk az Arénába. Már ott kiszúrtam egy gyereket, és onnantól kezdve állandóan találkoztunk vele meg a haverjával. De engem csak ő érdekelt. Nos, bementünk, és egyből szembe találtam magam AFC Tomival. Na, ugye egyből közöskép, majd bent belefutottunk Fekába is. Aztán percenként futottnk össze a gyerekkel, elneveztem Tominak. Anynira jól nézett ki! Nagy fekete feltupírozott haja volt, és...és áá. Nem tudom leírni. Egyszerűen jól! Majdnem odamentem hozzá amikor egyedül volt, csak amikor megindultam, odament a haverjához. Mondom, oké. Aztán hatkor Anti Fitness Club koncert, és mire vége lett elmentek.
Másnap is kimentünk, Beatrice koncertre. Hajszálon múlt a közöskép Nagy Feróval, csak mire odaférkőztünk volna, elviharzott. Aztán legközelebb a koncerten láttuk. Nagyon jó hétvége volt! Csak Tomiék vasárnap már nem voltak kint. agyon jó lenne megtalálni. Egy őrült rajongója lettem. Ez van.
A mát, inkább ne elemezzük, mert egyszerűen szar volt! És a befejező mondat: KÖSZÖNÖK MINDENT TAMARA!♥♥♥
Majd még jelentkezem. Páá.♥

Napi idézet: ~ Túl rövid az élet ahhoz, hogy mozdulatlanul várjuk a nagy csodát. Az ajtó nyitva áll! ~ Anti Fitness Club - Lépj tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése