2011. november 3., csütörtök

Amikor a könnycseppek szünetelnek.

Mondanom sem kell, nem vagyok túl jól mostanság. De tegnap a kis szokásos ötös csapattal (Tamara, Dé, Balázs, Aurél, én) elmentünk korizni. Persze, én nem koriztam, az egy másik sztori, hogy miért. De utána elmentünk az Alle-ba. A srácok ettek, mi Tamarával nem, mert nem akartunk műanyagot enni. Szóval, ott is jól elvoltunk. Rengeteget nevettünk. Aurél mondta, hogy ketté leszünk hasítva. Tamara hosszában, én keresztben. Szóval sokat nevettünk. Jó volt kicsit, hogy elmentem itthonról a haverokkal. Jól esett szívből nevetni.
Tamara is mot írt a blogjába, az én hangulatomhoz hű szöveget. Olyan szép lett, könnyeket csalt a szemembe. Olyan jó, hogy egymásra találtunk. Nos, mára ennyi jutott. Páá.♥

Napi idézet: ~ Elsüllyedek, beléd fulladok, örökké zuhanok. Ezen túl kell lennem. Süllyedek. ~ Evanescence - Going under

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése