2011. december 10., szombat

Hetek összessége.

Nem volt túl sok időm írni, amikor meg volt, elfelejtettem, bocsánat. Szóval...
Kedden lement az első Média-adás. Nagy siker volt. A díszterem teljesen megtelt, nagy tapsviharban tört ki mindenki. Főleg a bakiparádé aratott hatalmas nevetést. Tanár úr nagyon megdícsért minket, többször is.
Ugyan az nap este az osztállyal színházba mentünk. Megnéztük Rudolf Péter és Nagy-Kálózy Eszter előadásában az És Rómeó és Júliát. Két személyes előadás volt, egy felvonásban.Én nagyon élveztem, szerintem jó volt.

Mostanában a napokat (már amikor van) Tamarával a Stúdióban töltjük. A suli leges-legjobb helye. Nagyon jó fej emberek vannak, mindig jó a hangulat, zene, buli, nevetés, minden ami kell. És volt egy nap, amikor az összes óra rossz volt. És akkor kitaláltuk, hogy "Stúdió. Ahol az idő mindig megáll!" Úgyhogy szerintem ezzel mindent elmondtam.
Páá.♥

Napi idézet: ~ Csak egyszer sírnál úgy, ahogy én érted, Csak egyszer éreznéd, amit én érzek. Csa kegyszer látnád, a könnyet arcomon, S megtudnád milyen az igazi fájdalom... ~ Ismeretlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése