2011. augusztus 23., kedd

Point.point.point...LIFE!

Mostanában nem írtam, bocsii. A napokban levágattam a hajam. Nem lett sok különbség, de megint elrontotta. Rövidebb lett, mint amire gondoltam. Pénteken voltunk Zsofyval meg anyámékkal a Battai strandoon!Yeah. És kivel találkoztunk? Drágaszivem Ativaal^^ Egy éve ugyanígy augusztus végén haverkodtam le vele, szintén a strandon.:D Szombaton valószínűleg ismét megyünk, de ezúttal csapattal. Többen mennénk, csak csomóan nem tudnak jönni. Tehát úgy tervezzük: Zsofy, Beni, Vera, Tika, Pistii és én. Meg lehet, hogy ott összefutnánk Atival iis^^
Holnap pótvizsga.:S Tudom, menni fog meg minden, de akkor is annyira félek! Ennyire még soha semmitől!:'(

Napi idézet: ~ Ne félj a jövőtől, feledd a rosszat, egy hibás egyenleten sok minden múlhat. Azt mondom ne félj, én mégis rettegek, tudom, hogy az élet végén mindenért felelek. ~
                                                                                                                    Sajáát:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése