2011. július 23., szombat

Hűűha^-^

Hát, wan pár mesélniwalóm.
Kezdjük ott, hogy összejöttem Pistiweel.♥ Boldogok wagyunk, szeretjük egymást...stb. Szegény tegnap szétzúzta a kezét.=( Csilla és Tamara hazajöttek Erdélyből. Csilláwal holnap talizok, Tamara pedig Akaliban wan a suliwal. Készülök a matekra is.
Múlthét csütörtökön anyáwal elutaztunk Bükkszékre, egy hétig woltunk lent. Összehawerkodtam Szabiékkal, meg wolt ott egy baráti társaság, aminek az egyik tagja tökre hasonlított a Király L. Norbira, csak fekete wolt a haja. Szegény egyik nap úgy berúgott! A hawerjai meg állandóan wisszalökdösték a wízbe. Meg fel akart ülni a korlátra, de éppenhogycsak elkapta. Majdnem melléült...:P Meg összehawerkodtam két kóbor kutyussal, itt egy kép:
Aztán amikor hazajöttünk, Pisti kijött a buszhoz, hazakísért minket és egy kicsit át is jött. Imádom ezt az embert!
Aztán wan az, hogy Half'n emo lettem. Ha nem tudod mi az, keress rá;) És rátaláltam a Black Veil Brides nevű bandára, akikát imádok! És az énekesük is helyees*-*:$$ Andy Sixx.♥
Ők lennének a BVB.♥

Ma lementem Érdre, kutyáztam egyet. Dórikám már úgy hiányzott...És meg lett nyírwa a szőre.:D Olyan aranyoos^^
Hát, ennyi.:D Wan netünk, úgyhogy újra tudok írni.:D Páá.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése