2011. november 5., szombat

Akik mindig mellettem állnak.

Néha, amikor a legrosszabb napjaimat vagy hónapjaimat élem, felbukkan pár igaz barát. Név szerint csak párat említek. Tamara, Laci, Marcsi, Csilla, és az ötös fogat tagjai. És ők olyan dolgokat tesznek/mondanak, amik engem kissé felvidítanak. Nagyszerű barátok, tényleg igaziak, egyszerűen szeretem őket! Jóban - rosszban velem vannak, mindig kitartanak mellettem. Persze ez fordítva is igaz. Ebből az egészből csak pár mondatot szeretnék különösebben kiemelni.
A barátaimnak, akikről szól: Köszönöm! Köszönöm, hogy mindig mellettem vagytok és nem hagytok cserben! Szeretlek titeket.<3

Napi idézet: ~ A barát az esőben egy esernyőt nyújt neked... egy igaz barát azonban elvenné a tiedet és azt üvöltené: Fuss, te buta... fuss! ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése