2011. május 24., kedd

Helyreállítás

Nem tudtam írni, metrt elment otthon a net.:S Most is anyu munkahelyén wagyok és onnan írok...Az elmúlt napok történetei:
  Kezd helyreállni az életem.:D Már nemwagyok olyan depis...Amikor woltam Érden, a fél nyolcas wonattal jöttem haza. Amikor már szálltam wolna le, jött a kaller. Jóképű pasi wolt, olyan 25-30 körüli. Még csak akkor hagytuk el Diósdot, és odajött. Nagyon nézett, azt hittem úgy gondolja, hogy bliccelek. Mutattam a bérletem, és látta, hogy a kezemben ott a pénz a kiegésztő jegyre. Kérdezte honnan jöwök, mondtam neki, hogy Érd felsőről. Mire ő, (de közben , már állt be a wonat) ``ne tessék kifizetni a jegyet, tessék csak spórólni...`` közben meg wigyorgott, mint a tejbetök. Megköszöntem, és amikor szálltam le, utánamszólt, hogy legyek jó és wigyázzak magamra, és, hogy minden jót kíwán. Mondtam, hogy wiszont.
 Jó út wolt mi?:D Na tessék...mostmár elmondhatom magamról, hogy bejöwök egy MÁV kallernak. Mostantól a fél nyolcas wonattal fogok hazajárni, hogy kewesebb pénzt költsek.xD
 Holnap lesz a zöld öwes karate wizsgám, kifizetem az edzőmet, és az életben nem lát többet. Én így terwezem...persze anyu belegyézéswel-.-
 Tegnap, edzés előtt Fanniwal kionnt woltunk az udwaron, mert egy srác éppen súlyt lökött, az egyik csaj meg kislabdát hajított. Elmentem Misihez meg wissza, és mire wisszaértem, a srác (közben kiderült, hogy Zsoltinak híwják) már ott ült a Fanni mellett. Bementem kicsit kosarazni, és bejött Zsolti is. Megkrtem, hogy szálkázzon welem, ő meg belement. Ő kezdett, nem talált be. Nekem az első három, zsinórban mindegyik csont nélküli wolt. Jól elwoltunk, aztán kezdett megelőzni...Wégül nem fejezzük be, Fanni is játszott kicsit welünk, aztán elment öltözni...Én még kértem három percet, amiből annyi lett, hogy az órási csengetéskor szeledtem ki a teremből. Szówal kötöttem egy új barátságot.:D
 Mostanában csak ritkán fogok írni, amíg meg nem jawul a net...:\

Napi idézet: "Nem az a szégyen ha elesünk, hanem az, ha nem tudunk felállni. Ha ott maradunk, elweszünk magunkban. Ha sikerül felállni, a legközelebbi bukkanót ki tudjuk kerülni."
                                                                                                                        Saját:$$ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése