2011. augusztus 11., csütörtök

Aaaaarrrrhhhhh:'(

 Nemjött össze amit akartam, egy ok miatt. Egy valaki miatt. Nem egyezett bele valamibe, ami nekem nagyon fontos lenne! És nem is tudja, még csak elképzelni sem, hogy ezzel nekem mekkora fájdalmat okoz. És ez a valaki, történetesen az én drága, egyetlen Édesanyáám>.< De, mivel minden rosszban van valami jó, (bár én ezt tökre nem így gondolom) szombaton kapok két likat a fülembe, és apával elmegyünk vásárolni. Vesz nekem valamit szülinapomra.:DD Aztán vasárnap átjön az egész pereputty. Apu, Detti és a férje meg a gyereke, Adrienn és a fia, a pasija még nem biztos. És jön Pisti iis.♥ Szóval, nagy felhajtás lesz. Hát, köbö ennyi. Páá.♥

Napi idézet: ~ Két éve szeretlek, két éve várlak, két éve hiába várok utánad. Nem felejtettem a csodás csókokat, hogy mennyire szerettem hallani a hangodat. De most jött valaki, aki segít felejteni, akinek a szívemet, oda tudnám ígérni. Feledteti velem az emlékeket, s véglegesen begyógyítja összetört szívemet.~
                                                                                                                               Sajáát:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése