2011. augusztus 27., szombat

Pár jó kis nap.:D

Szerdán reggel felébredtem, és az első gondolataim már a pótvizsga körül jártak. Természetesen lekéstem a buszt, így három perces késéssel kezdtem írni a dolgozatot. Aztán átmentünk a nővéremékhez, és ott olvastam az osztályfőnököm egyik kommentjét, hogy másnap szóbeli vizsgám van 12.45-kor. Én meg azt hittem, hogy nem sikerült az írásbeli. Nos, felhívtuk, és mondta, hogy a szóbeli kötelező. Na mindegy, a lényeg az, hogy átmentem! Maradhatok az osztályommal.:D
Tegnap átjött Zsofy, ittaludt és ma mentünk a Battai strandra. Végül hárman maradtunk. Zsofy, Beni és én. Ott taliztunk Atival, meg öszefutottunk Esztiékkel. Jó volt. Azt az egyet leszámítva, hogy olyat tettem, amit nagyon nem kellett volna és most félek a következményektől. (Ha részleteket akarsz, írj MSN-en vagy Facebook-on) Na páá.♥

Napi idézet: ~ Most élsz, látom a szemeden, Ordíts utcán tereken! ~
                                                                                                 Alvin és a mókusok - Illúzió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése